Podczas konferencji Game Developers Conference Microsoft ujawnił kilka szczegółów na temat nowej wersji DirectX. Zmiany w DirectX 10.1 nie będą rewolucyjne.
Zapowiedziane nowości to osobne tryby blendingu dla różnych obiektów, wydajniejszy tryb multi-sampling antyaliasing, sześcienne mapowanie wielu obiektów, więcej trybów wejścia/wyjścia oraz nowe ustawienia precyzji.

Microsoft jednak zapowiedział, że nie spoczął na laurach i już projektuje nową wersję swojego API. W planach jest integracja nowych algorytmów do arytmetycznych obliczeń oraz do zarządzania pamięcią. Wspomniany też został ray tracing oraz globalne oświetlenie otoczenia.

Microsoft DirectX to zestaw funkcji API wspomagających generowanie grafiki (dwu i trójwymiarowej), dźwięku oraz innych zadań związanych zwykle z grami i innymi aplikacjami multimedialnymi.

źródło: www.techreport.com

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Kasy Fiskalne

Promocja Świąteczna 2016

Szkolenia Edukator Biznesu 

Optima demo Online, zalecana przeglądarka IE

Wypróbuj pakiet Optimy On-line

Gościmy

Naszą witrynę przegląda teraz 27 gości