System Pomocy Zdalnej
Oprócz tradycyjnej usługi serwisowej oferujemy dodatkowo wszystkim stałym Klientom pomoc zdalną poprzez internetowe łącze stałe.
Jest to bardzo wygodna dla Klienta usługa, ponieważ czas reakcji na konkretne zdarzenie jest znacznie krótszy, niż w przypadku osobistej interwencji w miejscu wystąpienia problemu.
Nasi stali Klienci, z którymi mamy podpisane umowy serwisowe, mogą korzystać ze Zdalnej Pomocy w dni powszednie w godzinach od 9.00 do17.00 lub innych zgodnie z zawartą umową.
Jak to zrobić?
Aby skorzystać ze Zdalnej Pomocy należy pobrać i uruchomić program "zdalna_pomoc"niezbędny do nawiązania połączenia serwisowego.
Następnie należy zadzwonić do naszego działu serwisu i podać wyświetlony jednorazowy 9 znakowy identyfikator oraz 4 znakowe hasło.
Uwaga !
Pomoc zdalna działa tylko na komputerach mających system operacyjny Windows 98/ME/2000/XP/Vista/W7 oraz stały dostęp do internetu z min. prędkością 128 Kb/s.
Usługa Pomocy zdalnej jest płatna.
Pobierz program: zdalna_pomoc.exe